Vlakbij Casa del Monte

18 april 2011

Lieve mensen,
Allereerst wil ik even kwijt dat ons hostal bij onze toppers hoort om te eten. Ciudad de Caparra Crta  Placensia no 35 Carcabosa. Het is een geweldige tent om te eten. Gewoon een menu voor een tientje. Mixed salad met snijbonen heerlijk. Visje, friet,toetje, water, brood en wijn. Wij hadden gekozen voor een mooie witte wijn. Die viel niet binnen het menu. De wijn kostte 4 euro per fles!!!!!!!!!
Voor 12 euro heerlijk gegeten. Ook een prima slaapplaats.  Prima ontbijtje. Een absolute aanrader.
DSC01480DSC01481DSC01484DSC01489DSC01491DSC01493DSC01495DSC01502

Vanmorgen vertrokken we pas na half 9. We dachten een km of 21. Het werden er ongeveer 30. De boekjes waren niet duidelijk en minimalistisch lezen heeft al eerder voor ellende gezorgd.
Een mooie tocht dpor een schitterend
gebied. Veel groen, veel rotsen, veel bruine koeien, af en toe een enorme stier, ooievaars, veel bloemen en watertjes. Kortom prachtig.
Totdat we erachter kwamen dat we meer moesten lopen dan gepland. We hadden wel de zekerheid van een slaapplek. Die hadden we gereserveerd. Dat doen we vaker. Dan hoeven we niet te zoeken en zitten we niet zonder.
We zitten nu in een soort van der Valk vlak bij de rijksweg. Ongeveer 16 euro. Het is niet anders, slaapplaatsen zijn hier duurder als op de Camino Frances.
De sfeer binnen ons clubje is prima. Ons wasje voor 4 personen wordt gedaan voor 3,50 euro. Daar kun je niet voor tobben.
Mijn voeten zijn moe, mijn handen weten wel raad met een grote bier.
Xxxxrob

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Corrie:
    19 april 2011
    Hallo daar !
    Hier is het ook prachtig. Volop lente. Mensen met een beetje tuin moeten flink doorwerken want de planten én het onkruid groeit tegen de klippen op. Behalve in onze tuin. Die lijkt nog op een soort bouwspeelplaats. Komt vast goed. We houden de moed erin door naar tuinsetjes uit te gaan kijken. Dat is best een leuke activiteit. Voor 5 minuten dan. Soort meubelboulevard voor tuinstoelen bezocht in Houten; Bergambacht en straks in Hengelo. Opdat ook jij straks lekker kunt zitten.
    Verder volop genieten. Geen zere voeten. Cabrio zoeft over de weg en maakt de kilomters. Vandaag was ik in Apeldoorn. Heel Nederland was uitgerukt op de fiets.
    Bijna Pasen. Dit jaar eieren zoeken bij Hans & Claudia. Ter verhoging van de feestvreugde worden ze nu al verstopt (zodat Hans & Claudia straks zelf mee kunnen zoeken).
    Niet te hard lopen.
    Veel groetjes,