Carcaboso‏

17 april 2011 - Carcaboso, Spanje

Lieve mensen,
Wat een heerlijkheid een nette hostal met eigen badkamer en wc en bier en wijn in de bar. Hostal
Ciudad de Caparra. 18 euro pp per nacht. Echter in Alberge Grimaldo heb ik niets betaald dus gemiddeld 9 euro.
Overigens naast de alberge zit bar Grimaldo en daar is niets mis mee. Lekker eten,goede service, een aardige eigenaresse. Prima de luxe.
Maar gezegd dient te worden dat het slapen mij meeviel. Het was wel mudvol. Op het laatst kwam er nog een jong Engels stel en die sliepen op een matras in het halletje.
'nachts naar de wc betekende laveren tussen de slapende lichamen.
Vanmorgen vroeg had ik mazzel met de wc/douche. Ik was zo aan de beurt. Toen ik er uit kwam had waren er 5 wachtenden.
In no time klaar. Wekker 6 .45 eten bij de buren bar Grimaldo 7.00. Lopen om 7.30 uur.

DSC01460DSC01463DSC01464DSC01464DSC01472DSC01477

Het eerste uur was moeilijk. Pijn in mijn rug en schouder. Na het verstellen van mijn backpack ging het beter. Om een uur of 3 's middags kwamen we aan nadat we nog geluncht hadden in een schitterend ommuurd stadje Galisteo.
Onderweg weer een mooi landschap met weer een stuwmeer en een paar enorme stieren op ons pad. De laatste 10 km was minder aan de zijkant van de provinciale weg.
Maar ook dat heeft voordelen. Je hoeft niet op te latten waar je loopt en je kunt makkelijker een beetje kletsen met je loopmaten. De meeste kilometers loop iktoch alleen met de Denen en Henriette voor of achter me.
Vandaag aangekomen meteen naar de bar en direct aan het bier want dat hadden we verdiend. Toch weer 30 km gelopen.

Ondertussen heb ik ook een deadline. 25 mei moet ik in Madrid zijn. Diego Cruz Bravo heeft een kaartje voor me geregeld bij het concert dat hij daar geeft. Ik heb geen idee wat voor muziek want naast flamingo doet hij ook andere genres. Geen idee van de locatie en hoe groot dat concert is. Dat hoor ik nog wel. Later bekijken we waar en wanneer we elkaar ontmoeten. Hij heeft meerdere optredens en repetities en ik weet nog niet wanneer ik klaar ben. De voorlopige schatting is 20 mei op basis van de 22 km die ik gemiddeld per dag loop. 25 mei in Madrid moet dus kunnen.

Verder weinig nieuws. Mijn wasje hangt uit het raam. Mijn electronica ligt op te laden. Er is wifi dus goedkoop internetten. Helaas wel op mijn mobiel en niet op een computer.
Oh nog dit. We hebben voorlopig afscheid genomen van Brian en Robert. Zij bleven in Galisteo. Misschien halen ze ons weer in.
Xxxxrob