Madrid

26 mei 2011 - Madrid, Spanje

Beste readers,

Vanmorgen om 10 uur vertrokken Diego, Felicia en ik weer naar Madrid. Kort nachtje. Diego moet met zijn platenmaatschappij praten en ik probeer Auxi te bereiken. Diego zette me aan de zuidrand van Madrid bij een station af, om met de trein naar een stad net boven Madrid, San Sebastian de los Reyes te gaan. Hier is ziekenhuis waar Auxi opgenomen zou worden voor de bevalling. Maar eerst weer hugs etc. en natuurlijk moest ik beloven om met de bus naar hun huis te komen als ik niet weg kom uit Madrid.

Ik had al een week geen contact meer met Auxi gehad maar haar al gemeld per SMS dat ik op bezoek zou komen. In het ziekenhuis lag ze niet dus dan maar met de bus naar hun huis in een chique voorstadje van Madrid genaamd Paracuellos de Jarama. Ik werd met heel veel vreugde door Auxi en Antonio en haar ouders ontvangen en onmiddelijk naar hun zoon Asier gebracht. Natuurlijk moest ik blijven eten en werden er reeksen foto´s gemaakt met opa, met oma met z´n allen en natuurlijk van mij met Asier in mijn armen. Het was best emotioneel om elkaar weer terug te zien na ruim een jaar en wel een dag of wat na haar bevalling (met keizersnee).

DSC02414DSC02418DSC02421DSC02425

Antonio (een daytrader op de beurs) liet me hun huis zien. Prachtig. Tegen het eind van de middag bracht Antonio mij (na de bekende afscheidstafrelen) naar het hotel op de airport waar ik morgenochtend om 5 uur vertrek met de shuttle in de hoop dat er een vlucht is.

xxxxrob

1. bas:
    26 mei 2011
    hoi Rob,

Nou nou ,het was me het tripje wel. Met veel plezier bijna iedere dag je resilog gelezen. Een diepe buiging namens de Heeren, dat begrijp je. Bij deze benoem ik je voor het leven als vast commissielid van de stuurgroep reizen en media 2020
  2. Marion:
    26 mei 2011
    dat was het dan weer Rob. Goede terugreis en tot snel.
  3. ellen sierink:
    Ellen
  4. Ton Kouwets:
    5 juni 2011
    Rob,

Veel respect voor jouw doorzettingsvermogen en de wijze waarop jij het telkens via dit medium kon verslaan!

Groet,

Ton