Tabara

2 mei 2011 - Tábara, Spanje

Hallo beste mensen, familie, vrienden en ieder dit leest,

Gisteravond hebben we best gegeten in het hostal wegrestaurant Ovieda. Veel en lekker maar net niet goed genoeg om bij onze toppers te behoren. Ik heb slecht geslapen. Bij het aankleden ´s morgens is het bed ingestort. Gelukkig niet eerder. Om 7 uur aan het ontbijt bestaande uit thee en een enorm stuk cake.

Daarna vertrokken, mistig, koel, heerlijk loopweer als waren de eerste kilometers over asfalt. Daarna een hele mooi tocht langs water van de rio Esta. Maar in de regen van gisteren had dit zeer gevaarlijk geweest. We liepen op een pad van een paar decimeter breed met 20 meter beneden ons de rotsen.

Na een km of 8 koffie en thee gezet met het kookapparaat van Bob. Daarna weer een km of 11 gelopen naar Faramontos de Tabara. Daar hebben we op het plein gepicnict. Het was ondertussen heel mooi weer geworden.

DSC01806DSC01808DSC01810DSC01812DSC01817DSC01819DSC01822DSC01825DSC01826

De laatste 7 km deed mijn scheenbeen goed zeer. Ik had ´s morgens al wat watten tussen mijn sok en de zere plek gestopt, Ik heb het idee dat de irritatie toch iets met de flappen van mijn nieuwe schoenen te maken heeft.

Ondertussen zijn we in Tabara in een privaat huis. Mijn been is gezwollen. In de badkuip heb ik het been gekoeld. Het voelde meteen beter. Ik heb ondertussen contact gehad met Ronald de fysiotherapeut en een collega van hem. Ik heb een paar fotootjes opgestuurd en vertelt wat ik ondertussen al deed aan de behandeling.

Ik heb nu 655 km achter de rug.

xxxrob