Puebla de Sanabria

7 mei 2011 - Puebla de Sanabria, Spanje

Lieve, beste mensen,

We gingen om 9 uur naar bed in ons poppenhuisje. Nog even muziek op iPod maar toch maar snel slapen. Om 7 uur op en om kwart voor 8 de deur uit. We hebben over modderige paden gelopen en pas in het 4e dorp Palacios de Sanabria was er een bar open. Die 3 dorpen ervoor hadden natuurlijk afgefikt moeten worden maar we waren slap. We hadden notabene een dag eerder de regels aangescherpt vanwege het feit dat we soms niet krijgen wat we vragen. Als we een ¨solo¨vragen bedoelen we ook een ¨solo¨ etc. Verkeerde bediening: bar plat. Dus onze missie is:

In een dorp geen koffie: dorp plat.

In een bar verkeerde koffie: bar plat.

Misschien dat het te ingewikkeld geworden is. In Triufe hebben we geluncht. Ik had tijdens de koffiestop en paar boodschapjes gedaan. Onze lunchplek was en overdekt terras van de kerk. We aten er goed.

DSC01969DSC01970DSC01974DSC01976DSC01978DSC01979DSC01981DSC01982DSC01984DSC01992DSC01995

Nu zitten Bob en ik in de Albergue van Pueblo de Sanabria. Brian en Brigid zitten in en hotel vlakbij het busstation. De bus naar Madrid vertrekt om half 5 in de ochtend.

Het is hier koud en het regent. Tijdens onze tocht viel het met de nattigheid uit de lucht nog wel mee. De nattigheid op de paden was niet leuk. Wat een bagger.

´s Middags nog een slaapje gedaan en een beetje eten geshopt.

xxxxrob