Ourense

14 mei 2011 - Ourense, Spanje

Hoi beste readers, familie, gezinsleden en ieder die dit leest,

De jonge vrouw Trinet genaamd blijkt toch ouder te zijn dan ik dacht,maar ja ze ziet er gewoon beregoed uit. Email adressen uitgewisseld. Zij wil graag een song van Diego Cruz en die stuur ik op.

Gisteravond hebbben we zelf gekookt. Heerlijk was het weer dank zij onze mastercook Bob en de hulp van Brian en mij. Daarna nog even naar de bar. 2 wijntjes maar. In de bar was er weer veel te doen rond mijn haar.

Om een uur of 10 gingen we slapen en heet dat het was. Halverwege de nacht viel ik uit mijn bed. Bah mijn kleine teen beschadigd. Maar een geluk dat ik onder lag. Dat lig ik bijna altijd.Ik rommel wel een onderbed bij elkaar. Om half 6 begonnen de eerste mensen herrie te maken. Om net over 6 deed iemand het licht aan!!!! ASO! Brian had allemaal bulten op zijn benen. Hij dacht aan bedwantsen en liet zijn slaapzak (die ook kapot was) achter. Smerig idee.

Om 10 over 7 vertrokken wij ook. Mijn ontbijt bestond uit 3 bananen, 2 yoghurt, een stuk brood en water. De route naar Ourense was niet erg opwindend, ruim 20 km over de weg. Het weer was wel prima, bewolkt, winderig, ongeveer 15 graden. We zijn in een hostal gekropen op een leuk pleintje in Ourense. Weer in de alberge met die herrieschoppers, nee dat niet. Op de kamer voor en tijdens het douchen heb ik stokbrood met Maasdammer en verse melk weg gewerkt die ik in een supermarkt gevonden had. OOhhh zo lekker.

Een internetcafe is weer moeilijk te vinden. We zitten nu op de Plaza Mayor op kosten van Kees te drinken. Kees een pelgrim die we in het begin ontmoet hebben is vandaag jarig maar al een stuk op ons vooruit. Hij heeft in de pub Trampitam budget achtergelaten. Wij hebben hem gebeld en gefeliciteerd en geproost.

Al dagen lang komen wij het Italiaanse en het Franse koppel tegen. Sinds gisteren is daar een Iers koppel bij Jerry en Barbera. Voorts zijn nog steeds in de buurt de lawaaierige Duitser, De Hongaar en de Fransman Pierre ofwel dick head.

Trinet loopt in een groepje met een Belgisch stel,een Bask, een Catelaan, en nog wat volk. Een heel luidruchtig clubje.

xxxxrob

1. Marion:
    17 mei 2011
    gelukkig ben jij altijd zó rustig ;)