Cea door Rob

15 mei 2011 - Cea, Spanje

Ha beste, lieve mensen,

Gistermiddag na veel zoeken een internetcafe gevonden en een hoop blogs getypt en op Reislogger gezet.

Gisteravond hebben we gegeten tegenover ons hostal. Een beste tent. Het songfestival stond aan. Daarna nog een bakkie thee in ons hostal en toen hup naar bed.

Om 8 uur vertrokken we en al snel bij een bar nog een bakkie gedaan. Daar zagen we op tv dat Azerbidjan het songfestival heeft gewonnen. De troep die we gisteravond op de tv zagen en hoorden was vreselijk.

Een stuke buiten Ourense begon een klim van 2,5 km met een stijgingspercentage van gemiddeld 16%. Heel zwaar.

Ruim 20km gelopen. We hebben een tijdje met de Ieren opgetrokken. Jerry heeft een blessure maar loopt gewoon door.

Brian, Bob & RobDSC02184DSC02189DSC02190DSC02090DSC02116DSC02118DSC02120

Mooi weer, zelfs heet. Niet zo'n geweldige trip op een stuk na. Zoveel brem waar we door heenliepen. Zoveel had ik nog nooit gezien. Een dag ofwat geleden heb ik nieuwe zolen in mijn schoenen gedaan. Die orthopedische dingen waren totaal op. Ik was best bang voor reacties van mijn benen. Dat viel mee.

We zitten nu in een alberge in Cea. We zijn al aan het bier geweest. Geluncht. En nu in de zon mijn blogje op papier zetten. Internet hier? Je moet blij zijn met een signaal op je mobiel.

Even rusten met muziek van Fleetwood Mac. Rattlesnake shake op zijn hardst.

Alles staat al weer klaar voor morgen.

xxxxrob