Monasterio‏

5 april 2011 - Monasterio, Spanje

Lieve, beste familie vrienden
Gisteravond op ons terras van de chique hostal nog zitten kletsen en drinken met een Nederlandse man, zijn dochter en 2 vriendinnen. De meiden van rond de 20 jaar studeren in Sevilla. Hij heeft een motorrijders hostal in Hongarije. Het Noorse stel zat er ook. De Denen (hans en Jens) probeerden om 10 uur nog te eten. Dat lukte ook.
Ik heb alleen nog een stuk chocola op, immers ik had me 's middags al volgepropt voor het befaamde tientje.

Om 11uur slapen. Wekker 7.15 uur. 8 uur ontbijten met de Denen. 8.30 uur op pad. Mooie route, prettig pad. Veel opgetrokken met de Denen en een jonge Amerikaanse Ciano genaamd. Zij is met neef en oom. De laatste is 78 en loopt als een kieviet. Hij draagt schoenen die er uitzien als handschoenen. Nu ben ik ze weer allemaal kwijt. Nu zitten 2 Australiers, Henriette en ik in een prettig hostal voor 12€. Maar daarvoor moesten we wel een tijdje langs de provinciale weg lopen.

We kwamen nog bekende Fransen tegen. Die zitten nu in een Soort formule 1 hostal. Duurder en vreselijk.

DSC01116DSC01123DSC01124DSC01131DSC01118DSC01082

Vandaag 21 km gedaan, niet verdwaald en mooi weer. Een paar keer samen met de Denen gerust en gegeten. Jens heeft een soort engelse humor waar ik vreselijk om moet lachen.
Totaal nu 110 km gedaan. Met mijn enkel gaat het redelijk en het bier is ok.
Ik ben blij met al julle berichtjes. Dat feyenoord verloren heeft is natuurlijk jammer maar Steven bedankt voor de voetbaluitslagen.
Woensdag is mirthe jarig dochter van inge en thijs en geboren tijdens mijn vorige camino. Van harte gefeliciteerd.  Vervelend dat de amandelen er uit moeten en buisjes er in. Beterschap gewenst.
Morgen weer 21 km. Het schijnt een makkie te zijn.
Dit was het weer.
Xxxrob

1. Annie:
    5 april 2011
    ga zo door!!
    Lekker weer
    ondanks je enkel loop je lekker
    gezellige mensen onderweg
    het bier is goed
    wat wil je nog meer.....
    ik denk niks meer..!
  2. Inge:
    5 april 2011
    78 jaar....en dan zulke afstanden lopen? Lukt mij niet eens op 32 jarige leeftijd ;-)! Fijn dat het met je enkel redelijk goed gaat. En dat het bier lekker is natuurlijk; mooi geschreven zo in combinatie met elkaar (enkel en bier).
    Bedankt voor de felicitaties! Het zal wel niet de allerleukste eerste verjaardag worden.... Maar het is voor een goed doel en ze heeft al een leuk feestje achter de rug. Ik wilde laatst al een foto bij de reactie zetten (tis zo'n eigenwijs ding) maar dat kan niet(ja, ik ben een computernerd....)
    Veel plezier met je tocht van morgen!!