Hamburg

29 maart 2011 - Hamburg, Duitsland

Lieve, beste familie en vrienden,

Terwijl ik luister naar een cd van Erja Lyytinen zit ik weer een paar regels te dichten. Maandag is er niet veel gebeurd. Het is mooi weer dus ik zit nog al eens op het balkon met uitzicht op de Elbe. Regina een goede vriendin van Birgitta kwam even langs om mee te lunchen. Birgitta is best veel aan het werk maar tussendoor praten we veel over allerlei dingen maar natuurlijk vooral over haar periode met Ton.

DSC00971DSC00967

Vandaag zijn we naar de markt geweest en inkopen gedaan voor het verjaardagsfeestje van deze middag. Daarna naar de airport om Andrea een andere vriendin op te halen. Ondertussen waren haar ouders gearriveerd en ook Hans Lelieveld, een oude vriend van Ton met zijn vrouw Linda. Hans en ik liepen samen vooraan onder de kist van Ton en hadden ondanks het droeve gebeuren vreselijk veel lol met zijn tweeen. Nu dus weer. Wij hebben afgesproken om een keer bij elkaar te gaan buurten.

Het verjaardagspartijtje was best gezellig. Naast Andrea, haar schoondochter en nog een baby kwam ook nog een andere vriendin Marin alsmede Steven, een man die een Kindergarten heeft waar Sydney naar toe gaat met ingang van morgen. Steven had zijn kinderen meegenomen. Vooral met de dames ben ik wat aan de praat geweest en het bier en de wijn vloeiden stevig.

Steven nodigde ons uit om in de kroeg naar het voetballen te kijken. Dat bleek een vriendschappelijke wedstrijd van Duitsland te zijn. Het was best gezellig maar in de rust zijn we toch maar weer vertrokken.

Ik lees geen kranten en zie nauwelijks TV dus wat ik weet is van horen zeggen. Als iemand mij de uitslag van Nederland Hongarije kan vertellen graag. Trouwens alle reacties van jullie zijn welkom. Ook via mijn mail [email protected] of mobiel 0651089730.

Morgen in de loop van de ochtend vertrek ik hier en hoop ik 's avonds laat in de herberg te bivakkeren die ik gereserveerd heb. Morgen niet op de bonnefooi zoals verderop onderweg wel het geval zal zijn.

Birgitta heeft de tape van mijn enkel verwijderd. Zowel knie als enkel doen het redelijk.

Dat was het toch wel voor vandaag.

Ik ga pitten.

xxxxxxxrob

1. Gemma:
    29 maart 2011
    Klinkt goed Rob!! Lees met veel plezier je mailtjes!!
    X X X
  2. Marion:
    29 maart 2011
    Hoi Rob, ned-hon 5-3 ! voor morgen, goede reis. voor nu, Slaap lekker
  3. Erianne:
    30 maart 2011
    Ha Rob,
    Even niets van me laten horen, vandaag vrij mail geopend even tijd voor maken.
    Het was prijsschieten met het voetballen 5 - 3 ( jaja.. ook ik heb zitten kijken met Gerard en Julia die is ook gek van voetbal, mooie wedstrijd was het.Verder hier alles goed, Karlijn is op kamp met groep 8 naar Otterloo en ze treffen het met het weer. Veel plezier op je verder reis en vooral genieten !!!
    X Erianne
  4. Elly Houtman:
    30 maart 2011
    Rob fijn om te lezen dat het goed gaat met je enkel en knie. Wens je een hele fijne wandelreis toe en ik zal met plezier je berichtjes volgen. Ook de hartelijke groet van Hendrik