El Cubo deTierra del Vino

27 april 2011 - El Cubo de Tierra del Vino, Spanje

Lieve mensen,

Gisteravond gegeten met Kees, Claudia de Duitse vrouw, Miranda de Canadese vrouw en mijn eigen clubje. Tegelijkertijd stonden er 2 tv´s te loeien. 1 met stierenenvechten (bah wat een vreselijke sport) en 1 met de halve finale CL Schalke vs Manchester United. Later liep het wat synchroner, beide tv´s lieten voetbal zien.

Na het eten nog een Balvinie maltje en toen naar bed. Hele kleine kamer, benauwd. Niet echt fijn.

Om 6 uur 30 ging de wekker weer. Een uur later waren we weer op pad met z´n drieen, zonder Henriette. Die is met de bus naar Zamora gegaan waar we haar morgen treffen. Wij lopen naar El Cubo de Tierra del Vino, een km of 20 verder. Een vreselijke route langs de rijksweg. Geen bal aan. Maar we zitten nu wel in een hele mooie alberge, met z´n drieen in een vier persoonskamer. Vanavond maken we zelf wat te eten klaar.  Robert schijnt een goed kok te zijn. Ook Karen de Amerikaanse kwam binnenvallen, maar ze slaapt in een andere kamer.

DSC01702DSC01703DSC01714DSC01716DSC01717DSC01721DSC01725

Mijn zeepsop is op en in de winkels kun je alleen maar mega flessen krijgen. Ergens in de alberge kwam ik een klein achtergelaten flesje tegen. Dat is mooi. De was draait in de wasmachine. Het leven is mooi.

Een rondje in het dorp duurt een minuut of wat. Bij de kroeg kwamen we Marsha tegen, de vriendin van Karen waarmee ze de Camino begonnen is. Sinds de 18e april hebben ze knallende ruzie en lopen ze gescheiden. Echter Marsha gaat zo ook naar de herberg en weet niet dat Karen daar al zit. De afgelopen week hebben ze elkaar nooit getroffen. Wat er gaat gebeuren ik weet het niet. Een klein beetje sensatie op de  Camino.

Deze alberge is het echt. De ontvangs was heel plezierig. Het ziet er allemaal goed uit. Veel plek. Morgenochtend krijgen we een ontbijtje. 7 euro het is toch geen geld. Vanavond gaan we naar de kroeg om Real Madrid vs Barcelona te bekijken. Normaal gaat de deur om 22 uur dicht, maar vanavond is een uitzondering.

xxxxxxrob

1. Inge:
    28 april 2011
    Poeh, dat wordt een soap! Ben benieuwd wat er gaat gebeuren tussen Marsha en Karen....
  2. ellen sierink:
    28 april 2011
    Het leven is mooi schrijf je en ervaar je waarschijnlijk ook.. hou vast Rob!!

Hier gaat alles ook verder, is ook mooi!
    Morgen fiets ik met Joke naar Utrecht, de avond vóór Koninginnedag.
    We zullen aan je denken en hopen dat je volgend jaar met ons mee loopt :-)
    Knus van Ellen