Cea

15 mei 2011 - Cea, Spanje

Goedendag allen,

Een blogbericht via dochter Anniek.

Rob is nu in de plaats Cea, hij zit in een alberge met ongeveer 24 bedden in 1 zaal. Een snurkfabriek dus. De biertjes zijn zoals gewoonlijk allang weggeklokt. Lekker gelunched en het loopje was best. Mooi weer en geen wolkje te bekennen. Ruim 20km gelopen en het einde is in zicht. Om precies te zijn nog 89km lopen tot aan Santiago de Compostella. Een prachtig vooruitzicht.

Groeten Anniek en Rob

1. Corrie:
    15 mei 2011
    We zijn er bijna, we zijn er bijna
    Maar nog niet helemaal.... helemaal
    Volhouden hoor. Dacht ik vanmiddag ook tijdens het knolrijden op de Drunense duinen. Zat op een mooie grote merrie "Deukje" genaamd. Deukje dankte haar naam aan een holle rug. Deukje heeft er wel voor gezorgd dat mijn billen een beetje open zijn geschuurd. Heb deuken opgelopen zeg maar.
    Het was prima weer in Loon op Zand. Niet te warm en goede paarden. De Drunense duinen zijn soms
    "under construction". In plaats van groen bos, moet er weer meer zandverstuiving komen. Prachtig wandel gebied trouwens. Voor als je thuis komt;-)

Nou, zet 'm op en tot snel.
    Corrie
  2. Rob & Mirjam:
    15 mei 2011
    He Rob,

Hoop dat je tenen en voeten en enkels je schoenen en uitrusting en wat niet meer het allemaal houden!!!
    Maar what the fuck als dat niet zo is die laatste 89 kliks ga jij redden al was het kruipend ................toch??
    Heel veel bewondering en respect voor wat en hoe je het (weer) doet!!
    Heel veel succes en hou je taai!!!

M&R
  3. Vincent:
    16 mei 2011
    Ha Rob,
    Nog "maar" 89 km te gaan, schiet lekker op zo. Zoals ook al in de andere reactie's die ga je natuurlijk gewoon ff volmaken. Nu ik dit berichtje naar je typ zijn wel alweer een dag en dus een aantal km's verder. Ik moet zeggen dat je je toch (te) netjes gedraagt gezien het aantal platgebrande dorpen, begin je nou toch een softie te worden? ;-). Succes nog even en hou je taai hè ennuh de koffie staat klaar hoor :-).

Groeten
  4. Annie:
    16 mei 2011
    De laatste loodjes ook dat ga je redden..
    met een paar bellen wijn (of biertjes) met wat pijnstillers kom je er wel!!
    Succes en hou je taai..

groeten