Albergueria

12 mei 2011

Goedendag allemaal,

Hier voor de 2e dag op rij Anniek de reserve-blogschrijver.

Rob zit in een klein dorpje Albergueria waar de kans op een computer erg nihil is. Vandaag 26 kilometer gelopen in de temperatuur van ruim 30 graden celcius. Veel hoogteverschillen gehad, maar 1 enorme van 500m naar 1000m. Bergwegen, keien en stroomgeulen onderweg. Zeer heftige tocht die er even inhakte. Conditioneel best zwaar, maar daarna heb je dan ook echt het gevoel iets te hebben gedaan.

De alberge in Albergueria is leuk & klein en bevat maar 10 bedden. Aan de overkant van de weg een kroeg met bier en goede muziek. Fijn dat de kroeg wel weer op een prima loopafstand is.

Loopmaat Bob gaat als een speer, hij loopt erg gemakkelijk. 'Het lijkt wel of ik stil sta als hij voorbij komt' zei Rob. Op de gewone hellingen is Brian sneller, maar bij het echte beulswerk is Rob weer sneller. Zo heeft ieder z'n eigen kwaliteit.
Met z'n drieen hebben Rob, Bob en Brian veel lol.

Met het been van Rob gaat het wel best, maar Santiago de Compostella is ver genoeg. Dan hebben de benen 1000km gewandeld. Bob en Brian gaan daarna nog door, eerst naar Kaap Finistere en dan nog verder. Ze doen dan de Camino Ingles, ruim 100km extra.

Groeten Anniek en de groeten van Rob via de sms op mijn telefoon.

1. Vincent:
    13 mei 2011
    Ha Rob,
    Toch wel handig zo'n reserve blog schrijver :D. De laatste kilometertjes naderen, kunnen we eindelijk weer eens afspreken voor een bakkie koffie. Hier gaat alles best, nu twee goede sollicitaties lopen. Met Marleen gaat alles ook nog prima van de week weer voor controle geweest, alles zag er goed uit. Ik zou zeggen hou je nog ff taai het laatste stukje en ik hoop dat je niet al te veel last heb van je pijntjes. Wanneer kunnen we je weer in het NL-se verwachten?

Groetjes,

Vincent