derde test

1. 11 maart 2011
    weer een test
  2. Marion:
    11 maart 2011
    Hoi Rob, hij doet het hoor ! Succes en tot horens, bon camino !
  3. Ramon en Miranda:
    Dag Rob,

Heel veel succes en vooral heel veel genieten van deze nieuwe reis, voor je het
    weet is het weer voorbij!

Ramon en Miranda
  4. Hans Blekman:
    Hey Rob,

We doen nog wel even bakkie & een chateauxtje voor je vertrekt toch?
  5. Joe Ferwerda:
    Dear Rob
    Thank you for your kind invitation. It will be a delight to share your journey. Wishing you a happy and fulfilling walk. Best wishes Joe
  6. bronwyn:
    hi rob,

net als vorig jaar zal ik je blog volgen; ligt je boek van de belevenissen vorig jaar bij de drukker?

groetjes
    bronwyn
  7. Don:
    12 maart 2011
    Ook ik ga je zeker volgen Rob. Ik blijf het een hele prestatie vinden. Ik doe het je niet na.
    Suerte, buen viaje y hasta pronto!
  8. Erianne:
    12 maart 2011
    Je gaat het weer doen, knap hoor.
    Succes met de voorbereidingen

Gerard en Erianne
  9. Gerda van Wijk - Schwarze:
    Hola Rob,
    Je vertrek komt nu wel heel dichtbij hè. Je hebt je supergoed voorbereid en bent inmiddels een ervaren wandelaar. Misschien zie ik je nog voordat je gaat, maar alvast buena suerte! We gaan je weer volgen! Johan en Gerda.
  10. Linda:
    12 maart 2011
    Buen camino! geweldig! dwars door portugal ga je? ik ga je verhalen met plezier volgen.
    Linda
  11. Carien:
    13 maart 2011
    Ha Roberto!
    Wat een heerlijk vooruitzicht! Ik verheug me al om via deze site een beetje met je mee te reizen.
    E ultreia e suseia!
    Carien
  12. JAcob:
    14 maart 2011
    Hoi Rob,

Moet je nu een weer tocht maken om alles te overdenken. Was die 900 kilometer nog niet genoeg :-)
    Wel heel erg stoer dat je nu een nog langere route neemt! We verheugen we ons op de blog!

Groet, Jacob